Catfishing With All The Kevin Loves

USP NBA: MINNESOTA TIMBERWOLVES AT PORTLAND TRAIL S BKN USA OR

 

Kevin Love @K_Luv6: @KingJames Sup? Heard you’re in Cleveland?

LeBron James @KingJames: @K_Luv6 Yeah, going home.

Kevin Love @K_Luv6: @KingJames Cool. Think you got a chance at a title?

LeBron James @KingJames: @K_Luv6 Right now? NO WAY. But soon??? Once the #youngins mature

Kevin Love @K_Luv6: @KingJames How long could that take? You know, I’m already 25. You seen my stats? http://www.basketball-reference.com/players/l/loveke01.html

LeBron James @KingJames: @K_Luv6 These for real?

Kevin Love @K_Luv6: @KingJames Course they’re for real. Don’t tell me you think they’re just fantasy numbers.

LeBron James @KingJames: @K_Luv6 Says here your jersey number’s 42. Why you using a 6 in your handle?

Kevin Love @K_Luv6: @KingJames In honor of you, bruh? Or you keeping the #6 in Cleveland? If so, I can be #24. New #s for new jerseys is #waycool.

LeBron James @KingJames: @K_Luv6 You wanna come to Cleveland?

Kevin Love @K_Luv6: @KingJames Is it WAY warmer than Minnesota?

LeBron James @KingJames: @K_Luv6 You should come see. #Cavs would love to have you Love. #wordplay

LeBron James @KingJames: @K_Luv6 When you free?

Kevin Love @K_Luv6: @KingJames Bad news, bruh. Can’t make it. Rubio caught a cold.

LeBron James @KingJames: @K_Luv6 In July? How bout later?

Kevin Love @K_Luv6: @KingJames Nah, just checked calendar. I’m all booked through 2014. What you got goin on in 2015? Luv to see you then.

LeBron James @KingJames: @K_Luv6 Huh?

KevinLove @KevinLove: @KingJames @K_Luv6 Yo, LeBron, dude is not me.

LeBron James @KingJames: @KevinLove @K_Luv6 Huh?

Kevin Love @K_Luv6: @KingJames Yo, just send me a picture w/ you and the Wiggins kid. It would make me so happy. #4Realz

LeBron James @KingJames: @KevinLove @K_Luv6 Why? I don’t get it. Which one of you is the real Kevin Love?

kevinlove @Klay Thompson: @KingJames ignore those other two. I’m the real #42. PS can you send me a pic?

Kevin Love @K_Luv6: Shut up @Klay Thompson. You don’t even know how to catfish.

LeBron James @KingJames: @KevinLove @K_Luv6 @Klay Thompson I think all yall need to stay off my timeline. Seriously, #WTF?

KevinLove @KevinLove: @K_Luv6 I know it’s you, Flip.

Kevin Love @K_Luv6: c’mon @KevinLove Minnesota’s not that bad. remember we’ve got #Rubio.

kevinlove @Klay Thompson: @K_Luv6 @KevinLove @KingJames @rickyrubio9 anyone gonna send me a pic??? Need to show Steph everyone is J, so I can stay in Oakland!!!

kevinlove @Klay Thompson: @Klay Thompson Heard #StephCurry loves playing w/ #KlayThompson!!

TheRealStephCurry @Klay Thompson: I totally do @Klay Thompson. I totally do.

Be first to comment